wtorek, 28 czerwca 2016

Dzisiejsza pielęgnacja; Nowy filmik + Pytanie do Was!

#1 PIELĘGNACJA


Cześć! Dzisiejszy post rozpoczynam swoją dzisiejszą pielęgnacją wieczorną. W składzie mojego beauty-team mamy dziś:


1. Oczyszczanie:

- The Face Shop - Rice Water Brightening Cleansing Oil Light 

Olejek jak wspomniałam w pierwszym filmiku o mojej pielęgnacji (KLIK) jest bardzo fajną alternatywą dla zwykłych olei ponieważ łatwiej zmywa się go pod zwykłą bieżącą wodą. Skutecznie usuwa makijaż i (taki tips) jak macie poplamioną skórę po farbowaniu włosów to jest #1 w oczyszczeniu jej z koloru :D Nie szczypie w oczy, ma łagodny skład (omawiany tu KLIK) i przystępną cenę w stosunku do wydajności.

- COSRX Good Morning Low pH cleaning Gel

Szczerze mówiąc, używam go bo po prostu muszę go zużyć. Pomimo dobrego pH (5,5 czyli idealne dla skóry) dla naprawdę zmywa moim zdaniem średnio. Tzn po prostu jest. Przyrównałabym go ze zwykłym żelem myjącym o dobrym pH. Mimo dobrych opinii na mnie nie zrobił super wrażenia :<<

- KTC - Woda różana

O wodzie różanej powinny powstawać pieśni i poematy. Ta cudowna substancja idealnie tonizuje i harmonizuje skórę. Dodatkowo wyciąg z róży posiada silne właściwości przeciwstarzeniowe.

2. Złuszczanie:

- COSRX AHA/BHA Clarifying Toner 

Bałam się przez moment, że nie mogę go używać łącznie z COSRX Summer Serum .. ale, napisałam do COSRX z pytaniem jak powinno być użytkowane te serum i dostałam infromację: (na zielono odpowiedź a na czarno moje pytanie)
1. In COSRX aha/bha clarifying toner, how much % of these two acids does it contains? Can I recommend this product to my viewers to use it at night only or it can be used in a day also? => It contains 0.1% AHA and 0.1% BHA. It's a mild and gentle toner which can be used morning and night both. I recommend to use it with a cotton pad by swiping the skin to clean dead skin cells. Some people use it with their hands or spray onto their face but using it with a cotton pad is better way for maximum effect.
Także są to delikatne procenty więc można używać razem z serum z BHA czy z AHA 7 na przykład. Uwielbiam go za miękkość i "czystość" którą daje mojej cerze po zastosowaniu :) Więcej o nim tutaj: KLIK.

- COSRX Summer Pore Minish Serum 

Mocne serum, które może wywołać podrażnienie ale również bardzo dobrze czyści skórę od środka. Tzn po trzech tygodniach użytkowania np 3x w tygodniu zaskórniki stają się o wiele mniejsze, prawie niewidoczne. Osobiście bardzo za nim przepadam. Więcej o nim tu: KLIK

3. Odżywianie:

- Mizon Snail Intensive Repair Ampoule

Jest to must have na różnego rodzaju oparzenia słoneczne i podrażnioną skórę. Stosuję go w dość małej ilości, ponieważ chcę jedynie aby skóra się szybciej zregenerowała, dzięki 80% filtratowi ze śluzu ślimaka. Stosuję go dzisiaj na czoło, ponieważ tam słoneczko przypiekło najbardziej a nie ma nic lepszego na tego typu zabiegi jak ślimaczek <3

- Dr. G Red Blemish Serum Ampoule 

To jest jak odkrycie życia. Świetne serum nie tylko dla skóry wrażliwej ale i wymagającej. Nie dość, że bardzo dobrze odżywia skórę, przez co jest super miękka i sprężysta, to dodatkowo mega nawilża. Na pewno zrobię mu osobną recenzję.

- Lotion Hada Labo Gokujyun Super Hialuro 

Tego produktu chyba nikomu nie muszę przedstawiać, tak naprawdę jeśli chodzi o nawilżenie jest to #1 i na długo pozostanie. Stosuję go przy pielęgnacji porannej i wieczornej. Dzisiaj również dlatego, ponieważ chcę podbić działanie kremu Hydra Volume

4. Zabezpieczanie:


-Dr. G Hydra Volume Cream

Kolejny dobrze zapowiadający się kosmetyk marki Dr. G. Do stosowania moim zdaniem na noc jeśli mamy cerę mieszaną/tłustą. Możliwe, że na dzień sprawdzi się przy cerze suchej. Pozostawia delikatny tłusty film, ale nie jest to nic nieprzyjemnego. Skóra dzięki temu wygląda na "dewy" dzięki czemu wydaje się o wiele zdrowsza i promienna. O jego działaniu bardziej szczegółowo na pewno zrobię filmik.


#2 NOWY FILMIK

Triki koreańskiej pielęgnacji z k-dram

Nie sądziłam, że w k-dramach można zobaczyć AŻ TYLE. To, że piją HEKTOLITRY wody, nawet żołnierze używają sheet masek, śpią z opaskami na oczy i zawsze dbają o to, co jedzą. Z takich ciekawych rzeczy, których nie zamieściłam to jeszcze:

1. Nawilżacze powietrza są WSZĘDZIE:

- Cheon Song Yi w szpitalu? Spójrzcie za jej głowę. 


- W biurze? Jak najbardziej
 

- A co w rękach trzyma szefowa The Most z "She Was Pretty" ?
 

To jest już chyba wyznacznik dobrego biura - to takie, w którym jest nawilżacz powietrza :D


2. A jak się pozbyć opuchnięcia po zjedzeniu "syfu" ? Song Yi znów w akcji! :D

Należy "trząść" rękoma i nogami ustawionymi do góry, wiem, że dziwnie to wygląda ale dziwnie pomaga..

#3 PYTANIE DO WAS

Otóż chciałabym wiedzieć, czy czegoś brakuje Wam w moich recenzjach kosmetyków. Chciałabym zrecenzować je wszystkie po kolei, które mam ale potrzebuję do tego Was, aby wiedzieć, czy jeszcze czegoś oczekujecie :D Chciałabym, aby mój blog był "bazą danych" azjatyckiej pielęgnacji, gdzie każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Dajcie znać w komentarzach! :)

Do zobaczenia w następnym filmiku, a będzie on o moim Sheet-Maskowym wyzwaniu z Dr.G :)))


Przesyłam Wam duuuuuuużo piękności <3

Wasza Nana <3

3 komentarze:

  1. Tak jak już pisałam na instagramie uwielbiam Mizon Snail Intensive Repair Ampoule :)
    Jestem ciekawa jak się sprawdzi na dłuższą metę Dr. G Hydra Volume Cream, bo też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz o wszystko co Ci do głowy wpadnie;D cioteczka interendo poczyta chętnie;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu, ile przyjmuje twoja cera wieczorem... Moja po 3 produktach jest już syta :D A tak przy okazji jakiego używasz filtra przeciwsłonecznego rano? Wgl ciekawa jestem twojej porannej pielęgnacji - powinnaś też o niej napisać :D

    OdpowiedzUsuń